Tuesday, April 17, 2007

rus/rest


Rus

Drogbeelde as jy slaap,
om jou te treiter in die na nag uur.
die maan le rooi.
in die bloeisels van haar bloed.
Ek is vrou,
skaars verlief.
roulik beseer,
druppende lyke;
Lewe verkrag.

As ek le en die beelde neem my heen.
sonder liefde die donker in te vaar,
as die nag jou wil red.
in sy soete donker mantel,
ek sal nie keer.
ek wil voel hoe die asem warm teen my le.
sodat die drogbeelde verdwyn;
Met die opkoms van die son.

rest

Monsters when you sleep,
to haunt you in the dark of night.
the moon lies red,
in the blossoms of her blood.
I am woman.
barely in love,
roughly hurt,
dripping bodies.
Life raped.

If I lie down and the visions take me,
go without love into the dark,
if the night wants to save you.
in it's sweet dark mantel,
I will not stop it.
I want to feel how breath lies warmly against me.
that the monster visions can disappear;
With the rise of the sun.

7 comments:

Inconsequential said...

:)

cool

etain_lavena said...

:0)
Thanks In:)

Brian said...

Passion in the night. Love in the dark depths.

(((hugs)))

etain_lavena said...

Hugz...back Brian:)

Donsie said...

Baie goed geskryf

Wayne Allen Sallee said...

I say it again, Etain. You can use words in the most powerful way.

etain_lavena said...

dankie Donsie....
Thanks Wayne...I think cause I feel it in powerful ways:)