Friday, January 26, 2007

Ons word gevolg/ We are being followed


Dis daar sien jy nie
Kyk so duidelik
Ek moet vlug
Nader, nader, nader
Dit gaan my in neem
Ek is die kos
Ek is die nodige

Hoor daar,


Sjuut,luister.
Moenie asem haal nie
Dit kom nader
Ek kan vlug
As ek buk en kruip
as ek raak vat en los

hulle luister,
hulle sien.
jy weet dit ook.
wat moet mens doen,
leef is al opsie



It's there do you see it
Look it’s clear
I must escape
Closer, closer, closer
It will take me in
I am its food
I am needed

Did you hear that,


Sjuut, listen
Don’t breathe
Its coming closer
I can get away
If I crawl
If I get it in my grip and let it go

They are listening,
They can see.
You know it too.
What must we do,
Only option is to live.

6 comments:

Inconsequential said...

This is good too :)

I'm so glad you type an English version.
I'd be missing out on some cool pieces otherwise :)

It really feels of paranoia...
as it should :)

Donsie said...

Paranoia is good, but never let it take control. It will distroy you and push people away. The best is to go on yes and don't let anybody know about your paranoia ever! They will miss use it and take advantage...
Well written

Marra said...

Wowie, nie net seën jy ons met goeie positiewe skrif vir negatiewe swartgallige gebeure nie, jy dek 2 tale met een sessie? Ek hoop die paadjie verander vir goed. Maar soos hul sê, na elke opdraend moet daar 'n afdraend wees.

Wel dis wat mens uitdink op 'n staptoer as jy 'n berg sien na 20km se stap.
;-)

etain_lavena said...

@ in, my pleasure, enjoy your visits, so I will try my bets to translate.
@ donsie:its true
@parratjie: ek dink my afdraende het verspoel....hihihih

Rav3nn's angel said...

hou van die twee tale goed geskryf.

etain_lavena said...

dankie angel.