Tuesday, October 24, 2006

Tyd verdwaal nie


Waarlik stap die tyd my na
Tydlik is ek verdwaal
ek kan lag in tye wat niemand kan sien
ek kan hoor hoe die giggel nader kruip
ek word gevang om elke hoek
my liefde is net ver
nie verlore nie
ek kan nie die donker omvou nie
die wol krap aan sagte vel
die lig kruip weg agter mure
ek kan lag vir genot

hoe weet ek wie is lag
is jy die een wat my kleur ryk gee
my nader aan die tyd van kleur
nader aan die tyd van lig
genot is nie wat jou raak
genot is hoe jy voel
ek is die nodige
woorde lek uit my
die letter vloei as die son wil sak

10 comments:

Marra said...

Wow, who's making you smile again? I want to thank that person. The clouds around you are not dark anymore. Not white either, but you do feel better now don't you? Or is it the jealous children that defile your blog, acting like attention whores? Enough about silly children...I hope this somber feelings last!!!

etain_lavena said...

hihihih...wel Mau asked me if I can write something lighter. So I taught to myself I am a writer so I can take a challange....

Marra said...

Well thank Mau for me. Reason for thy text are not to be questioned why. But read, enjoyed and to post an enjoyable reply. :-)

What does Mau think?

etain_lavena said...

He is busy at the moment, but as soon as I bla bla with him I will let you know what he thinks.
I think it is good to try and write anything.

Mau said...

Im glad u enjoyed the lighter clouds marra, yip I thought something lighter for a change would be nice, so thanks, I enjoyed this one and hope there are much more to come.

SaM-GiRL said...

Ek kan sien hoe kinders jou gedigte oor so paar jaar in die "poesie" klas gaan bestudeer. regtig.

etain_lavena said...

sjoe Sammy, hoe gaan ek dan nie gevloek word nie, ek weet meenigte van my matters het dit gehaat...hihihih

Anonymous said...

Hay Drizzy.

Must say I love your light side just as mucth as your dark side. but its nice to see that you still have a light side.... LOL

Very good, love it

etain_lavena said...

thanks Gremmy

Anonymous said...

Jy mors kosbare tyd met Engelse skryfwerk. Jou Afrikaanse verswerk is straaaate beter (en beter elke keer!!)
Bly by jou wortels en bou van daar af op. Ek hou jou dop!

OJ